08 March 2011

Lega

Posted by MamaShiLa at 11:06 PM
2 hari lepas aku telah diuji..
Hari ni ku rasa lega sikit...
Agaknya inilah hikmahnya..

Hari ni meeting jabatan..
KJ telah meringankan sikit workload ku..
Antaranya..
Daripada 2 subjek...aku hanya ajar 1 subjek je sem depan..
Dan tak perlu supervise student buat projek tahun akhir (masa UTM dulu dipanggil Projek Sarjana Muda)
Sementelah aku nak sambung blaja kan...Jadi bebanan kerja tu telah dikurangkan
Bukan aku sorang tapi 3 org lagi kawan-kawan seangkatan dgnku yg nk pg sambung pun sama...

Saya sayang bos!!!
Sungguh bertimbangrasa!
Harapnya dapatlah aku luangkan masa memfokuskan dan menyiapkan literatur ku...
Pernah aku cite sblm kan ni aku pg jumpa SV ku..
Dia mengharapkan aku siap sehingga Chapter 2 once aku officially register nnt...
Insyallah....akan ku cuba usahakan...

Doakan diriku kawan-kawan!!!!!

5 comments:

Iryani Noor on March 9, 2011 at 8:46 AM said...

Yayyyy...
setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya kn =p...
anyway bile shila nk further study??

MamaShiLa on March 9, 2011 at 9:02 AM said...

ye la yani...percaya semua ketentuannya..
Insyallah...register Feb 2012..lambat lagi...hehe..

farah fauzi on March 9, 2011 at 9:32 AM said...

sambung kat mana laling...byknyer aku ketinggalan nih..

MamaShiLa on March 9, 2011 at 11:47 AM said...

qorash...local je...UPM

Unknown on March 10, 2011 at 10:50 AM said...

huhu..da nk msk chapt2..wahahhaa..xtend smbg eh..i tot dis year..hehhehe...da xlarat mak nk smbg belajar.....caiyo r mommy adam nieeee

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Mama Shila Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device