15 March 2011

Crazy Baby moving in Belly

Posted by MamaShiLa at 11:38 AM
Mood swing beberapa hari lepas..
Sebabnya aku x dpt berhubung sgn suami..
Maybe kesan double devastation kat Japan...
Connection melalui telefon dan internet out..
Dah 4 hari takde khabar berita di sana..dan sini juga..
Situasi "biasa" bagi mereka yang suaminya bekerja begitu..
tapi bagi aku tak biasa..
Dah 6 tahun kawen pon aku rasa lemah kalau benda ni jadi..

Dan baby dlm perut mcm paham je perasaan mama dia..
Sejak 2 hari dia ni asyik duk berdentam dentum..agaknya luas sangat keluasan diameter belly mama..main futsal ke main bola jaring eh??

Macam video ni...


hehe...ngeri ke? kalau ngeri jgn tgk..
tapi kalau rasa sendiri...seronok sangat!!!

Ni bukan belly i ye..ni i share from you tube...hehe..jgn ingat mak punye lak..kalau mak punye pon..takkannya mak nak publish publicly mcm ni.. :p

19 weeks to go!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Mama Shila Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device