24 September 2011

Day 2: Herbalife

Posted by MamaShiLa at 8:45 AM
Hari Ke-2
Breakfast:
Shake: 400 ml air + 3 scoop F1 + 2 scoop F3 (buat ice blended...yummeh!)
Teamix + 250 ml air
Air kosong 1.5 ml (gulp!)

Lunch:
Aku masak nasi ayam..sambil aku suap anak2 aku ngap jugak 2-6 mulut...haish...
Pastu MIL ajak pg kenduri..takkan nak tolak pulak...segan nak menolak
Hmm..aku pg jugak..makan juga..ni yang aku makan..

Nasi putih kuantiti yang kecil (aku tak pernah amik nasi sesikit tu seumur hidup)
Gulai daging 2 ketul
Ayam goreng (nak suap anak) tapi ngap jugak bila anak2 tak habis
Sayur - banyak!
Air sirap (xde air kosong...nak mintak segan!)
Kuih

Agak fail...
Dahla tu lupa lak nak amik teamix!!!
Balik dari kenduri dari pukul 3-7 aku minum 3 L air (gulp!)

Dinner:
Shake: 400 ml air + 3 scoop F1 + 1 scoop F3
 Teamix + 250 ml air
Air kosong 1.5L
Alhamdulillah..malam tdo tak lapar lansung....!!
semoga aku berjaya harung hari esok...!

4 comments:

aimi shaniza on September 24, 2011 at 9:45 AM said...

Shila,herbalife ni ok x utk org menyusu?ok ek produk.tgh nk try cr produk nk turun berat bdn gak ni.tiba2 naik lately,aiseh.shila sorry x p raya baru ni.anak2 dua2 doktor suspect sakit kako tgn mulut,jangkit dr sepupu diorg.xberani bwk tpt awam takut jangkit kt org lain plk.alhamdulillah kejap je pastu dua2 dh Ok

MamaShiLa on September 24, 2011 at 3:34 PM said...

Aimi...gemuk??? dok caye ah...selim melim je nampak....kalau aimi gemuk....shila ni??? gedempol...haha..herbalife the only one product for breastfeeders..ubat slim lain xle...setakat ila makan 2 hari ni ok je susu...moga2 ok la...

aimi shaniza on September 25, 2011 at 9:35 AM said...

Ish xtgk lg versi lepas raya.... herbalife ni beli kat stokis ke ada mana2 je ek.nk try la.sbb sll nk amik apa2 husband xbg sbb dia risau tgh susu anak kan.hmmmm thanks utk info...tulis byk lg psl ni k :)

MamaShiLa on September 25, 2011 at 11:42 AM said...

Aimi...ila beli kat dealer dia...kalu kat Trg ni kat Giant...try google..ramai dealer jual online...kalau leh jumpa terus senang dgr dulu diorg nye "ceramah" n kira body index sekali..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Mama Shila Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device