31 January 2011

Mahu kurus....

Posted by MamaShiLa at 12:24 PM
Sekarang badan tgh membina dgn sihat...ada 7 bulan lagi...nak bina badan mmg senang...banyakkan input...
duk memikir2...apa nak buat lepas 7 bulan lagi....biar jadi cam ni...

kurangkan input...adeh...itu yg susah..gambar ni was back to 2005...berat?? 55 kg...boleh lagi pakai heel hantaran kawen...

cmno kengkawan?

does these help?
sesungguhnya saya seorang yang sedang bermusuh dgn badan sendiri....
huwaaa...



4 comments:

Iryani Noor on January 31, 2011 at 2:14 PM said...

dulu time dlm pantang, pakai gak sauna tu... tp xmembantu sgt la (sbb xtahan panas.. paling lama pon 15min je duduk dlm tu)...
yg NR tu insya-Allah membantu.. sbb senang nk membuang.. heheh =p..

MamaShiLa on February 1, 2011 at 8:31 AM said...

sauna tu buat badan jadi ringan...tp berat cam sama je kan yani...yani makan nr ke? ok tak kalau nak bf baby? x pernah try nr sbb org kata panas sgt....

farah fauzi on February 1, 2011 at 8:41 AM said...

sekarang aku tak makan nasi...hehe..paling kurang teringin sangatpun sebualn sekali jer tapi benda lain makan la...alhamdulillah..berat turun jugak walaupun lambat..nak gi exercise mmg tak sempat jd terpaksa control makan...tak per..mu bina badan dulu...lepas dah bersalin nnt leh la start kuruskan badan..hehe..take care dear..

tembikai said...

puan shila,
tgk sini.... http://msync.org/health/GeneralMotorsDiet.html
sy penah buat, berkesan. tp student, mane nak cari mknan2 sihat n agak mahal gitu.
tp siyeshly, jd la. mane tau puan bt jd, insyaAllah.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Mama Shila Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device