01 June 2011

Tempahan manik

Posted by MamaShiLa at 7:21 PM
Cewah title cam gempak je..
Sebenarnya dulu pernah buat entry pasal jahit manik
Lepastu kawanku yg comey sorang ni, Farah minta tlg jahitkan manik kat lengan baju.
Actually projek ni dh lama tapi baru siap..expert sgt katakan..
Ampun ye cik Farah...

 Yang ni mmg tuan empunya diri nak mcm ni...manik tabur..

Yang ni plak designnya ikut suka hatiku...harap mu sukala Qorash yek...kalau tak suka aku minta maaf tau!
Aku dh pos baju ni tadi..esok atau lusa insyallah sampaila tu...kalau mu berposing ngan baju ni tag aku yek!!!! ekeke


3 comments:

irmafittaputri on June 2, 2011 at 10:04 AM said...

wah cantek2...dgn jahit manik la mama besar kan kami adik beradik...cuti sekolah pon aku partime...1 tudung serkup brunei tu 50sen...heheeee

farah fauzi on June 2, 2011 at 4:32 PM said...

pn shila..bajunyer udah kesampaian nih..hehe...x sabar nak pakai hari sabtu neh...

chempakamummylicious on August 23, 2011 at 10:23 PM said...

Shila..aku kagummmm....huhuhu..part jahit langsirrr lg kagummm...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Mama Shila Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device